Namiot handlowy - sposób na promocję Twojej firmy

Każdy przedsiębiorca powinien zainwestować w reklamę, dzięki której zostanie zauważony, dotrze do szerokiego grona odbiorców i zwiększy świadomość marki. Sposobów na promowanie usług i produktów jest wiele, a jednym z nich będzie pawilon handlowy. Stosunkowo niedużymi kosztami można uzyskać wiele wymiernych korzyści. Dlaczego warto wykorzystać jako nośnik reklamy właśnie namioty handlowe?

Skuteczna forma reklamy w postaci namiotu handlowego

Pawilon handlowy przenośny można wykorzystać do promowania swojej firmy. Tego typu konstrukcje stały się wręcz niezbędnym elementem na targach, koncertach i różnego typu eventach. Jako, że są dużych rozmiarów, zyskujemy sporą powierzchnię do zadrukowania zgodnie ze swoimi potrzebami. W doborze grafiki obowiązuje pełna dowolność. Najczęstszym wyborem jest logo i nazwa firmy, ale na tym nie koniec. Można też umieścić slogan firmowy i dane marki, łącznie z kojarzonymi z nią zdjęciami. Nadruki są trwałe i odporne na działanie niekorzystnych czynników atmosferycznych. To właśnie w takim namiotach można w wygodny sposób spotkać się z potencjalnymi klientami i zaprezentować im firmową ofertę. Ochronią przed wiatrem, promieniowaniem słonecznym, opadami atmosferycznymi. Namiot taki idealnie nadaje się do stworzenia optymalnego miejsca handlowego i promocyjnego. Pomoże w promocji marki, usług i produktów, co przełoży się na wzrost rozpoznawalności firmy i sprzedaży. Namioty handlowe są praktycznym i skutecznym nośnikiem reklamy, który może być wykorzystywany zarówno do celów promocyjnych, jak i sprzedażowych. Na ich korzyść przemawia uniwersalność i szerokie zastosowanie. Nadanie nadruku na ich powierzchnię umożliwiają wyróżnienia się na tle innych stoisk. Bycie zauważonym jest kluczem do sukcesu, pozwala na wzmocnienie pozycji firmy w swojej branży. W przypadku eventów organizowanych na świeżym powietrzu sprawdzają się idealnie.

Sprawdź, jakie obecnie pawilony i namioty znajdują się w naszej ofercie.

Namioty handlowe producent – jaki kupić?

Dobry producent pawilonów handlowych może pochwalić się bogatą i zróżnicowaną ofertą, dzięki czemu każdy inwestor znajdzie dla siebie coś odpowiedniego, dopasowanego do indywidualnych potrzeb, preferencji i możliwości finansowych. Oferowane przez niego namioty powinny posiadać stabilną konstrukcję oraz być proste w montażu, mobilne i odporne na warunki atmosferyczne. Znaczenie ma także możliwość dostosowania ich wyglądu, czyli personalizacji w postaci firmowego logo, dzięki czemu posłużą jako reklama. Jeśli chodzi o to, jakie mają namioty ogrodowe ceny, to mówi się o dużej rozbieżności. Można kupić je na własność lub zdecydować się na wynajem. Koszt zakupu niedużego namiotu handlowego z trzema lub czterema ścianami to koszt rzędu ponad 200 złotych. Im będzie on lepszej jakości i bardziej rozbudowany, tym trzeba liczyć się z wyższymi kosztami. Solidny namiot handlowy to wydatek rzędu 700-110 złotych. Dostępne są one w różnych rozmiarach – 3x3m; 3x4,5m lub 3x6m. W podstawowym zestawie znajduj się trzy ściany i pokrowiec, można też dokupić obciążniki lub dodatkową ścianę pełną/z zamkiem, przebierać w kolorach.

Powiązane produkty

Komentarze (0)

Brak komentarzy w tym momencie.

Nowy komentarz

Odpowiadasz na komentarz

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć