Zadzwoń do nas
(+48) 123450224
Każdy przedsiębiorca powinien zainwestować w reklamę, dzięki której zostanie zauważony, dotrze do szerokiego grona odbiorców i zwiększy świadomość marki. Sposobów na promowanie usług i produktów jest wiele, a jednym z nich będzie pawilon handlowy. Stosunkowo niedużymi kosztami można uzyskać wiele wymiernych korzyści. Dlaczego warto wykorzystać jako nośnik reklamy właśnie namioty handlowe?
Pawilon handlowy przenośny można wykorzystać do promowania swojej firmy. Tego typu konstrukcje stały się wręcz niezbędnym elementem na targach, koncertach i różnego typu eventach. Jako, że są dużych rozmiarów, zyskujemy sporą powierzchnię do zadrukowania zgodnie ze swoimi potrzebami. W doborze grafiki obowiązuje pełna dowolność. Najczęstszym wyborem jest logo i nazwa firmy, ale na tym nie koniec. Można też umieścić slogan firmowy i dane marki, łącznie z kojarzonymi z nią zdjęciami. Nadruki są trwałe i odporne na działanie niekorzystnych czynników atmosferycznych. To właśnie w takim namiotach można w wygodny sposób spotkać się z potencjalnymi klientami i zaprezentować im firmową ofertę. Ochronią przed wiatrem, promieniowaniem słonecznym, opadami atmosferycznymi. Namiot taki idealnie nadaje się do stworzenia optymalnego miejsca handlowego i promocyjnego. Pomoże w promocji marki, usług i produktów, co przełoży się na wzrost rozpoznawalności firmy i sprzedaży. Namioty handlowe są praktycznym i skutecznym nośnikiem reklamy, który może być wykorzystywany zarówno do celów promocyjnych, jak i sprzedażowych. Na ich korzyść przemawia uniwersalność i szerokie zastosowanie. Nadanie nadruku na ich powierzchnię umożliwiają wyróżnienia się na tle innych stoisk. Bycie zauważonym jest kluczem do sukcesu, pozwala na wzmocnienie pozycji firmy w swojej branży. W przypadku eventów organizowanych na świeżym powietrzu sprawdzają się idealnie.
Sprawdź, jakie obecnie pawilony i namioty znajdują się w naszej ofercie.
Dobry producent pawilonów handlowych może pochwalić się bogatą i zróżnicowaną ofertą, dzięki czemu każdy inwestor znajdzie dla siebie coś odpowiedniego, dopasowanego do indywidualnych potrzeb, preferencji i możliwości finansowych. Oferowane przez niego namioty powinny posiadać stabilną konstrukcję oraz być proste w montażu, mobilne i odporne na warunki atmosferyczne. Znaczenie ma także możliwość dostosowania ich wyglądu, czyli personalizacji w postaci firmowego logo, dzięki czemu posłużą jako reklama. Jeśli chodzi o to, jakie mają namioty ogrodowe ceny, to mówi się o dużej rozbieżności. Można kupić je na własność lub zdecydować się na wynajem. Koszt zakupu niedużego namiotu handlowego z trzema lub czterema ścianami to koszt rzędu ponad 200 złotych. Im będzie on lepszej jakości i bardziej rozbudowany, tym trzeba liczyć się z wyższymi kosztami. Solidny namiot handlowy to wydatek rzędu 700-110 złotych. Dostępne są one w różnych rozmiarach – 3x3m; 3x4,5m lub 3x6m. W podstawowym zestawie znajduj się trzy ściany i pokrowiec, można też dokupić obciążniki lub dodatkową ścianę pełną/z zamkiem, przebierać w kolorach.
Komentarze (0)